Моє натхнення, гордість, мій радісний настрій – не просто робота, а і хоббі! ![]()
![]()
![]()
![]()
Макаревич Василівна Іванна
Студія Образотворчого Мистецтва “Мрія”: Де Творчість Не Має Віку!![]()
Хочете зайняти себе і свою дитину цікавою та корисною справою? Хочете розвивати свої таланти та відкривати нові можливості? Тоді приєднуйтеся до нашої студії образотворчого мистецтва, де ви зможете поринути у світ краси та гармонії.
У нас ви навчитеся: малювати, створювати живописні роботи, створювати графіку та композицію, використовуючи різні техніки та матеріали. А ще ви будете робити вироби, орігамі, іграшки та інші цікаві речі.
Наші заняття допоможуть вам розвинути: моторику рук, уяву, працьовитість, зосередженість, просторове мислення, творчість, самовираження, індивідуальний стиль. Наші митці беруть участь у різноманітних тематичних конкурсах та виставках, деякі з яких міжнародні. Наші роботи експонувалися в Англії, Японії та Німеччині. Ми також проводимо тематичні майстер-класи, брали участь у проектах «Дитяча Герніка» та «Окіагарі-Кобоші».
Тематичні Уроки: “Мрія” дає дітям та дорослим зануритися в світ кольорів, форм та фантазії на наших тематичних уроках. Від казкових пейзажів до веселих анімацій – кожен урок – це подорож у світ мистецтва.
Про себе: дипломований викладач образотворчого мистецтва, який працює в цьому напрямку більше 15 років. Маю диплом магістра за спеціальністю «Викладач образотворчого мистецтва, етики, естетики, графіки і композиції». Знаходжу спільну мову з нашими учнями, враховуємо їхні інтереси та потреби. Студія працює з 2016 року, за підтримки ГОІЧ «Земляки» та ГО «Майбуття».
Де знайти:
• Адреса: вул. Бальзака 22, вхід з правого боку, 1 поверх в організації «Земляки».
• Телефони: 093-407-43-83, 099-241-59-32 Іванна Василівна
• Instagram: _ivanna_art
• Facebook: https://www.facebook.com/share/p/bJe2eD3AxJoxUMNj/
• Розклад занять:
o Група 1: Пн. та Ср.- 15: 00-16: 00.
o Група 2: Пн. та Ср.- 16: 00-17: 00.
o Група 3: Пн. та Ср.- 17: 00-18: 00.
o Індивідуальні заняття за попереднім записом.






